dimarts, 11 de desembre del 2012

Com enfocar les noves tecnologies?

Durant la meva recerca de blocs interessants he acabat al bloc la cajonera de la Marta Arévalo. Un títol molt prometedor m'ha convidat a la lectura 2Cómo formarse permanentmente en TIC y no morir en el intento".
Aquest bloc comença amb una introducció amb la qual estic totalment d'acord. La qual explica lo impossible que és estar al dia amb les noves tecnologies. Seguidament destaca l'actitud que em de prendre davant les noves tecnologies i ofereix eines per treballar amb aquestes. M'ha respòs preguntes que tenia al cap com: per què necessito estar actualitzat amb les TIC? 

Després de la lectura he arribat a la conclusió que la importància no recau en aprendre a fer funcionar totes les noves tecnologies si no en pensar amb la meva feina, amb el meu dia a dia i pensar en tot allò que faig. Aleshores plantejar-me si existeixen eines que em permetin ser més ràpida, eficaç, o que em redueixin la feina. Si més no les TIC serveixen per fer-nos la vida més fàcil.


Font del text: Bloc Marta Arévalo (consultat el 11 de desembre del 2012)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada